Pagina's

donderdag 9 november 2017

Roze House-Mouse Tote

Zoals beloofd laat ik jullie een hele lieve House-Mouse tote zien die ik gemaakt heb voor Anita. Het was best nog wel een dingetje om aan deze stof te komen, het is een al wat oudere serie waar niet meer zo makkelijk aan te komen is. Wat zijn ze toch leuk, de ondeugende muisjes zijn appels aan het verzamelen  waar ze ondertussen natuurlijk ook lekker van snoepen. Het patroon van onze Large tote heb ik aangepast, hij is iets hoger geworden en heeft nu een speelse bovenrand gekregen die ik vervolgens heb afgewerkt met stoere stukken leer en studs.
Ik was al een tijdje op zoek naar deze stof en zoals ik je al vertelde was dat best nog wel een hele klus. Maar al dat gezoek is niet voor niks geweest, op een van mijn speurtochten vond ik een lap stof met allemaal leuke panelen van de ondeugende muisjes, die werden mijn kersen op de taart!! Zoals je zult begrijpen wilde ik hier echt iets speciaals mee doen en heb ik er een verwerkt in de klep en hoe toepasselijker kan het zijn om voor een schilderende House-Mouse te kiezen.

En zoals jullie van mij gewend zijn zijn er natuurlijk ook genoeg zakjes aan de korte zijde voor je lineaal, schaar, pennen en penselen, alles netjes op geborgen en makkelijk terug te vinden.
Ook aan de binnenkant van de tote zijn er heel veel ondeugende muisjes te vinden, er komt er zelfs een om het hoekje kijken.
Natuurlijk mag er geen hanger ontbreken aan zo een lieve tote, om bij het thema te blijven heb ik aan de hanger lekker appeltjes gehangen die de muisjes aan het verzamelen zijn. Deze heb ik met mooie roze kralen aan stoere leren koorden gehangen aan de tote gehangen om het helemaal af te maken.

Creatieve groetjes,
Gonnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten