Pagina's

maandag 16 oktober 2017

Pip Organiser Carroussel

Zoals ik jullie verteld heb is mij door Erna gevraagd of ik een Organiser Caroussel kon maken voor haar. De Secret Garden Caroussel heeft daar model voor gestaan. Erna wilde heel graag een Caroussel gemaakt met Pip stof. Voor de zakjes heb ik een gelimiteerde stof gebuikt afgewerkt met orginele Pip bandjes en gecombineerd met een stoere jeans.

Hier kun je goed de verschillende prints zien, Pip heeft zulke mooie en kleurrijke prints daar hou ik gewoon van. Daarom was het voor mij ook niet zo heel moeilijk om te bedenken met welke stoffen ik voor Erna aan de gang zou gaan.
Om dit alles net even een extraatje te geven heb ik aan een van de zakjes weer een lieve bedel gehangen. 
Wat natuurlijk helemaal niet mag ontbreken aan zo een beauty is een orginele GoGini hanger ik denk dat dit de caroussel helemaal compleet maakt vind je ook niet?
Creatieve groetjes,
Gonnie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten