Pagina's

maandag 16 oktober 2017

Graphic 45 Tote Set Deel 3: Pencil Case Tote


Eindelijk, eindelijk heb ik tijd gevonden om dit blog een up date te geven. Je zou bijna denken dat GoGini geen mooie totes meer zou maken maar niks is minder waar.  Achter de schermen zijn we echt heel erg druk  maar daar vertel ik meer over zodra er meer zekerheid over is. Dat neemt niet weg dat ik jullie toch nog heel graag een aantal creaties wil laten zien. Ik had een set van 4 delen beloofd en dit is het derde stuk uit het set dit is een Pencil Case Tote waar natuurlijk weer genoeg opberg mogelijkheden in zijn verwerkt.
Op de stof staan allemaal mooi prints van de Secret Garden lijn en ik heb er voor gekozen om dit leuke gedicht in het midden van de klep te plaatsen zodat dit een mooie blikvanger is.
De 2 etuis zijn ook weer afgewerkt met een mooi koord wat terug komt in het hele set de print is zo mooi dat deze etuis eigenlijk niet meer nodig hebben.
Hier het zij aanblik van deze Pencil Case Tote aan de ritsen van de etuis heb ik een leuke bijpassende bedel gehangen zoals jullie van GoGini gewend zijn.
De etuis zijn op de omslag bevestigd met klittenband zodat je deze ook makkelijk kunt verwijderen van de omslag. Ook in deze omslag zijn meerdere vakken verwerkt zo als je kunt zien en is er ruimte voor het eventueel meenemen van tags inkten of misschien wel stempels.
Dit is echt een heerlijk set om aan gewerkt te hebben helaas is deel 4 nog even blijven liggen door alle andere werkzaamheden maar staat op de planning om zo snel mogelijk af gemaakt te worden en ook die word natuurlijk ook weer aan jullie geshowd.

Creatieve groetjes,
Gonnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten